laupäev, 15. juuni 2013

Shoppamas

Täna käisin matkaks vajalikku varustust ostmas.

Enamus asju on mul õnneks olemas ning tegin kodus väikse plaani sellest, mida juurde oleks vaja.

Ostsin ühed korralikud matkasokid ja kaks paari odavamaid matkasokke. Lisaks pealambi, matkamati (praegune on liiga suur kokkupanduna), odava telgi - kardan sääski rohkem kui vihma ja sääsetõrje. Lisaks pani väikese meditsiinikomplekti kokku. Asjad peaks küll nüüd olemas olema.

Rääkisin ka Veikoga, kes kurtis muret: ta ei tea, mida jalga panna. Mina olen need dilemmad juba üle elanud ja otsustanud, et jäävad mu matka(=sõjaväe)saapad ning varuks botased. Kolmapäeval saame temaga Tartus kokku ja neljapäeval hakkame matka alguspunkti poole seiklema. Kuidas, seda veel ei tea.

Ma tahaks juba, et paar päeva kõnnitud oleks ja selline hea-chill matkatunne sees oleks.

Mina olen valmis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar